Malcherek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(5)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1014)
Konopnicka Maria
(804)
Kotwica Wojciech
(782)
Malcherek Monika
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Mickiewicz Adam
(510)
Sienkiewicz Henryk
(504)
Kraszewski Józef Ignacy
(483)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Krzyżanowski Julian
(447)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Słowacki Juliusz
(383)
Orzeszkowa Eliza
(355)
Prus Bolesław
(330)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(305)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
May Karol
(257)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
Fabianowska Małgorzata
(241)
Andersen Hans Christian
(228)
Cartland Barbara
(220)
Steel Danielle
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Montgomery Lucy Maud
(204)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Grimm Wilhelm
(161)
Baudelaire Charles
(160)
Christie Agatha
(160)
Curant Catrina
(160)
Roberts Nora
(159)
Żeleński Boy Tadeusz
(159)
Brzechwa Jan
(153)
Rodziewiczówna Maria
(151)
Zarawska Patrycja
(149)
Conrad Joseph
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Twain Mark
(147)
Szal Marek
(146)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyspiański Stanisław
(138)
Tuwim Julian
(136)
Courths-Mahler Jadwiga
(132)
Shakespeare William
(132)
Popławska Anna
(131)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Disney Walt
(128)
Syrokomla Władysław
(128)
Strzałkowska Małgorzata
(126)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Włodarczyk Barbara
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Chotomska Wanda
(121)
Busquets Carlos
(119)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Sobczak Tomasz
(116)
Stanecka Zofia
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Iwaszkiewicz Jarosław
(105)
Makuszyński Kornel
(105)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Ciąża
(1)
Fitness
(1)
Poród
(1)
Zdrowe żywienie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zdrowie - Rodzina)
Co każda matka wiedzieć powinna… Jillian Michaels znasz przede wszystkim jako wiodącą specjalistkę w dziedzinie fitnessu oraz uznaną ekspertkę w zakresie żywienia. Być może jednak nie wiesz, że jest również dumną matką dwojga dzieci. Korzystając z najnowszych odkryć w tej dziedzinie, wraz z zespołem wybitnych ekspertów napisała książkę Będę mamą!, która całkowicie odmieni twoje przekonania dotyczące ciąży, abyś mogła podejmować jak najlepsze decyzje dla siebie i swojego maleństwa. Informacje zawarte w tej książce pozwolą ci rozprawić się z zagrożeniami czyhającymi w twoim najbliższym otoczeniu, zrozumieć znaczenie wizyt kontrolnych, badań oraz procedur medycznych zalecanych przez twojego lekarza. Lektura niniejszej książki uzbroi cię również w wiedzę przydatną do łagodzenia wszelkich dolegliwości ciążowych od zgagi i opuchniętych stóp po poważniejsze problemy zdrowotne. Nauczysz się, jak optymalizować każdy aspekt rozwoju twojego dziecka, począwszy od dbania o jego IQ i zdolności poznawcze po przyszłą formę fizyczną, a nawet kształtowanie gustów kulinarnych! W książce Będę mamą! znajdziesz też szczegółowy plan posiłków wraz z przepisami na pyszne, odżywcze dania oraz specjalnie opracowany zestaw ćwiczeń na każdy trymestr ciąży, abyś po porodzie odzyskała siły i wypracowała doskonalszą niż kiedykolwiek sylwetkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 618 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Na czym polega coaching według zasad Agile? Na ciągłym poprawianiu wpływu swoich działań coachingowych, aby inni mogli stawać się świetni. Dzięki temu zespoły mogą tworzyć wspaniałe produkty, a firmy czerpią korzyści z funkcjonowania samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów. Być może w efekcie w świecie pełnym możliwości zapanuje kultura innowacyjności i ciągłego doskonalenia się. Właśnie ten imperatyw „ciągłego doskonalenia się” oznacza otwieranie się na coraz to nowsze koncepcje coachingowe i wprowadzanie ich do swojej codziennej pracy z zespołami i pojedynczymi ludźmi. Aby to osiągnąć, każdy coach potrzebuje zmierzyć się z nowymi pomysłami, nawet jeśli część z nich miałaby wymiar prowokacyjny, a tylko niektóre praktyczny. Ta książka jest czymś w rodzaju wyprawy, podczas której poznasz sposoby na osiągnięcie doskonałości w roli Agile Coacha. Zainspiruje Cię do obserwowania swojego zespołu i poszczególnych osób oraz wyciągania wniosków z tych obserwacji, a także przepracowania własnych uprzedzeń i emocji. Dowiesz się, kiedy podejmować decyzje o przekuciu tych obserwacji i refleksji w działania, aby możliwie najlepiej przysłużyć się poprawie obecnego stanu. Nie znajdziesz tu jedynego słusznego przepisu, ale pomoc w odkryciu własnej, niepowtarzalnej ścieżki coacha. Opisane tu koncepcje ułatwią zmianę perspektywy i odkrywanie skutecznych technik, które pomogą w motywowaniu zespołu do uzyskiwania wyższej efektywności. Treści zawarte w tej książce: style przywódcze a predyspozycje Agile Coacha podstawy profesjonalnego coachingu w zwinnym zespole sterowanie konfliktem i konstruktywna niezgoda kształtowanie zdolności zespołu do współdziałania najczęstsze błędy Agile Coachów i sposoby, jak się ich ustrzec Jaki efekt uzyskasz? Niesamowity zespół i spektakularne wyniki!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, firma musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, że nie jest to łatwe, przekonało się już wielu przedsiębiorców. Aby się udało, trzeba umieć tworzyć i utrzymywać modele biznesowe, a także wiedzieć, kiedy i jak się z nich wycofać. Każdy chce skalować swoją firmę, ale niekiedy deskalowanie jest najlepszym rozwiązaniem. Cóż więc zrobić? Poznać odpowiednie narzędzia i dowiedzieć się, kiedy i jak z nich skorzystać. Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowania, zasady budowania zespołu pracowników, a także problemy związane z wprowadzaniem produktu na rynek. Narzędzia i wskazówki, które tu znajdziesz, mają przyspieszać rozwój biznesu działającego w nurcie Lean i Agile. Odnoszą się one do takich tematów jak praca z zespołem rozproszonym, optymalizacja przepływu pracy czy mapy podróży użytkownika. W książce: jaki jest naturalny cykl życia firm i jak nim zwinnie zarządzać jak i po co tworzyć biznesowe patchworki, koła wartości i protopersony co to jest wir innowacyjności i co ma wspólnego refleksja z usprawnieniami które wskaźniki są przydatne przy kierowaniu biznesu na ścieżkę rozwoju lejki rekrutacji, testy behawioralne i zarządzanie talentami jak przygotować startup na skalowanie Zakładasz startup? Pilnuj, by tego nie schrzanić!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć efektywność skuteczniej nagradzać pracowników zastąpić oceny okresowe efektywniej motywować zespoły tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody Naucz się wywierać wpływ na zespół Podręcznik efektywnego zarządzania produktem W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę. W książce: Zasady zarządzania produktem Fazy cyklu życia produktu Skuteczne badania rynku Analiza konkurencji Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi. To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej