Bartosiński Artur
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1014)
Konopnicka Maria
(804)
Kotwica Wojciech
(782)
Bartosiński Artur
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Mickiewicz Adam
(510)
Sienkiewicz Henryk
(504)
Kraszewski Józef Ignacy
(483)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Krzyżanowski Julian
(447)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Słowacki Juliusz
(383)
Orzeszkowa Eliza
(355)
Prus Bolesław
(330)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(305)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
May Karol
(257)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
Fabianowska Małgorzata
(241)
Andersen Hans Christian
(228)
Cartland Barbara
(220)
Steel Danielle
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Montgomery Lucy Maud
(204)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Grimm Wilhelm
(161)
Baudelaire Charles
(160)
Christie Agatha
(160)
Curant Catrina
(160)
Roberts Nora
(159)
Żeleński Boy Tadeusz
(159)
Brzechwa Jan
(153)
Rodziewiczówna Maria
(151)
Zarawska Patrycja
(149)
Conrad Joseph
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Twain Mark
(147)
Szal Marek
(146)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyspiański Stanisław
(138)
Tuwim Julian
(136)
Courths-Mahler Jadwiga
(132)
Shakespeare William
(132)
Popławska Anna
(131)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Disney Walt
(128)
Syrokomla Władysław
(128)
Strzałkowska Małgorzata
(126)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Włodarczyk Barbara
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Chotomska Wanda
(121)
Busquets Carlos
(119)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Sobczak Tomasz
(116)
Stanecka Zofia
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Iwaszkiewicz Jarosław
(105)
Makuszyński Kornel
(105)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Totalny Model Sprzedaży / Artur Bartosiński. - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2012. - 216 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Sprzedaż totalnie zorganizowana Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to, by zdobyć i zatrzymać klienta. To on jest najważniejszy. To jego obsłudze muszą podporządkować się wszyscy pracownicy. Firma nastawiona na odbiorcę realizuje totalne podejście do spraw klienta - w myśl totalnego modelu sprzedaży. Ten podręcznik pokazuje, jak krok po kroku wdrożyć i realizować w codziennej praktyce handlowej kluczowe zadania wpływające na podniesienie wyników sprzedaży. Wiedza, pomysły i przykłady oparte są na długoletniej praktyce autora jako sprzedawcy, trenera i menedżera sprzedaży. Podczas pisania tej książki sięgnął on również do najciekawszych rozwiązań stosowanych w USA, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii. W efekcie powstał oparty na solidnych podstawach totalny model sprzedaży. Totalny, ponieważ ludzie, procesy, narzędzia i styl zarządzania muszą być podporządkowane stałemu podnoszeniu poziomu sprzedaży. Model, ponieważ zawiera ustrukturyzowaną wiedzę, dzięki której handlowcy oraz szefowie sprzedaży będą mogli konsekwentnie wdrażać zalecane rozwiązania. Sprzedaży, ponieważ treść, przykłady, narzędzia odnoszą się przede wszystkim do problematyki sprzedaży. Artur Bartosiński - trener biznesu i konsultant. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności biznesowej firm za pomocą nowatorskich rozwiązań organizacyjnych oraz nowoczesnych technologii informatycznych. Ma wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, telemarketer oraz trener technik sprzedaży i negocjacji. Zarządza dużymi projektami szkoleniowo-doradczymi z zakresu wdrażania nowoczesnych technologii w edukacji i biznesie. Występuje jako ekspert ds. zarządzania w programach telewizji biznesowej oraz na konferencjach poświęconych zarządzaniu zasobami ludzkimi. Prowadzi spotkania dotyczące etykiety biznesu. Był stypendystą Library of Congress of the United States of America. Posiada certyfikat trenera przywództwa według metodologii Fischer Group International. Jest współwłaścicielem firmy GlobalFun sp. z o.o., specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach dla branży odzieżowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej