Alvarez Cindy
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1014)
Konopnicka Maria
(804)
Kotwica Wojciech
(782)
Alvarez Cindy
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Mickiewicz Adam
(510)
Sienkiewicz Henryk
(504)
Kraszewski Józef Ignacy
(483)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Krzyżanowski Julian
(447)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Słowacki Juliusz
(383)
Orzeszkowa Eliza
(355)
Prus Bolesław
(330)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(305)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
May Karol
(257)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Czechowicz Józef
(242)
Fabianowska Małgorzata
(241)
Andersen Hans Christian
(228)
Cartland Barbara
(220)
Steel Danielle
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Montgomery Lucy Maud
(204)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(188)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(172)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Grimm Wilhelm
(161)
Baudelaire Charles
(160)
Christie Agatha
(160)
Curant Catrina
(160)
Roberts Nora
(159)
Żeleński Boy Tadeusz
(159)
Brzechwa Jan
(153)
Rodziewiczówna Maria
(151)
Zarawska Patrycja
(149)
Conrad Joseph
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Twain Mark
(147)
Szal Marek
(146)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyspiański Stanisław
(138)
Tuwim Julian
(136)
Courths-Mahler Jadwiga
(132)
Shakespeare William
(132)
Popławska Anna
(131)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Disney Walt
(128)
Syrokomla Władysław
(128)
Strzałkowska Małgorzata
(126)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Włodarczyk Barbara
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Chotomska Wanda
(121)
Busquets Carlos
(119)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Sobczak Tomasz
(116)
Stanecka Zofia
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Iwaszkiewicz Jarosław
(105)
Makuszyński Kornel
(105)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Znaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać. Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów. Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej