Łaszkiewicz Anna
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(2)
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia Obra
(2)
Filia St. Widzim
(1)
Filia Świętno
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1014)
Konopnicka Maria
(804)
Kotwica Wojciech
(782)
Łaszkiewicz Anna
(-)
Kowalska Dorota
(664)
Mickiewicz Adam
(510)
Sienkiewicz Henryk
(504)
Kraszewski Józef Ignacy
(482)
Leśmian Bolesław
(480)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(462)
Krzyżanowski Julian
(447)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Słowacki Juliusz
(383)
Orzeszkowa Eliza
(355)
Prus Bolesław
(330)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(302)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
May Karol
(257)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(248)
Czechowicz Józef
(242)
Fabianowska Małgorzata
(241)
Andersen Hans Christian
(228)
Cartland Barbara
(220)
Steel Danielle
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Doyle Arthur Conan
(212)
Liebert Jerzy
(209)
Montgomery Lucy Maud
(204)
Biel Mirella
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Bogucka Masza
(189)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(173)
Filipowicz Leszek
(173)
Masiak Wojciech
(169)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Curant Catrina
(161)
Grimm Wilhelm
(161)
Baudelaire Charles
(160)
Christie Agatha
(160)
Roberts Nora
(159)
Żeleński Boy Tadeusz
(159)
Brzechwa Jan
(153)
Rodziewiczówna Maria
(151)
Zarawska Patrycja
(149)
Conrad Joseph
(148)
M. Annah Viki
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
Twain Mark
(147)
Szal Marek
(146)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(143)
Будна Наталія
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyspiański Stanisław
(138)
Tuwim Julian
(136)
Shakespeare William
(133)
Courths-Mahler Jadwiga
(132)
Popławska Anna
(131)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Disney Walt
(128)
Syrokomla Władysław
(128)
Strzałkowska Małgorzata
(126)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Dickens Charles
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Lange Antoni
(123)
Włodarczyk Barbara
(123)
Kornhauser Julian
(122)
London Jack
(122)
Chotomska Wanda
(121)
Ignaczak Tomasz
(120)
Busquets Carlos
(119)
Pasewicz Edward
(118)
Sobczak Tomasz
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(117)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
SheWolf
(115)
Stanecka Zofia
(115)
Grabiński Stefan
(114)
Leblanc Maurice
(111)
Podsiadło Jacek
(111)
Korczak Janusz
(110)
Mazur Bartosz
(109)
Mattel
(108)
Mirandola Franciszek
(107)
роботае грукова
(106)
Iwaszkiewicz Jarosław
(105)
Makuszyński Kornel
(105)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Klasa 7.
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Historia
(2)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół podstawowych
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Obra
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Filia St. Widzim
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (25 egz.)
Filia Świętno
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (12 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik Wczoraj i dziś do historii dla 7 klasy szkoły podstawowej prezentuje w porządku chronologicznym treści od kongresu wiedeńskiego do wybuchu II wojny światowej. Informacje łatwo zrozumieć i zapamiętać dzięki przystępnie napisanemu tekstowi oraz zróżnicowanej, uwzględniającej potrzeby współczesnego ucznia formie graficznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kębłowo
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Obra
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Filia St. Widzim
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Świętno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
E-book
W koszyku
KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej